"نوش آبادی" همچنان سفیر ایران در عمان باقی خواهد ماند

ارسال شده توسط admin در 27 اوت, 2011 - 21:50

در پی انعکاس خبر استعفای "حسین نوش آبادی" سفیرجمهوری اسلامی ایران در کشور سلطان نشین عمان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا در برخی سایت ها، خبرنگار گروه ایران عمان در تماس با سفارت ایران در کشور عمان مطلع شد که خبر استعفا صحت نداشته و نوش آبادی همچنان سفیر باقی خواهد ماند.

 

به گزارش بخش اخبار گروه ایران عمان، "نوش آبادی" پیش از این در گفت وگوی تلفنی خود با خبرنگار خبرگزاری مهر در تاریخ  ۱۳۹۰/۰۴/۰۹ که در خروجی این خبرگزاری قابل مشاهده است تاکید کرده بود: از آنجا که قصد خدمت مجدد به مردم شریف شهرستانهای ورامین و پیشوا را دارم، این اقدام صورت گرفت ولی با استعلامهایی که از ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان شد، اعلام شد که نیازی به این استعفا نیست. 

وی در این مصاحبه گفته بود: به این ترتیب، تا پایان مدت مأموریتم از سوی دولت به عنوان سفیر و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی در کشور عمان ادامه خدمت خواهم داد.

 

نوش آبادی که کاندیدای نمایندگی مجلس برای دوره نهم است، از سال 88 سفیر ایران در عمان بوده و پیش از این، در دوره های ششم و هفتم مجلس نیز نماینده مردم ورامین، پیشوا، قرچک و جوادآباد بوده است.

وی حدود سه سال کارشناس امور جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و در دولتهای نهم و دهم، مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مشاور وزیر امور خارجه نیز بوده است.

ریاست فراکسیون مطبوعات مجلس، رئیس کمیته عمران شهری و روستایی مجلس، ریاست مجمع نمایندگان استان تهران و عضویت در مناصب دیگری نیز در کارنامه نوش آبادی است.

انتهای پیام