لاریجانی عید فطر را به روسای مجالس عمان، کویت و عراق تبریک گفت

ارسال شده توسط admin در 30 اوت, 2011 - 00:56

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روز شنبه در گفت‌وگوهای جداگانه تلفنی با روسای مجالس عمان، کویت و عراق فرا رسیدن عید سعید فطر را به آنان تبریک گفت.

به گزارش بخش اخبار گروه ایران عمان به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت، ‘علی لاریجانی’ در این گفت‌وگوهای جداگانه تلفنی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت اسلامی در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد خداوند متعال جامعه اسلامی را از فیوضات بی شمار این ماه مبارک بهره‌مند گرداند.
رئیس مجلس در ادامه همچنین بااشاره به تحولات منطقه به‌ویژه مساله فلسطین به برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین در تهران اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی گفت‌وگو و مشورت نزدیک کشورهای اسلامی برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین یک ضرورت است.
لاریجانی افزود: نباید اجازه داد مسئله مهم فلسطین در خلال تحولات کنونی منطقه به فراموشی سپرده شود.
وی از روسای مجالس عراق، کویت و عمان برای حضور در کنفرانس تهران دعوت به عمل آورد.
در ادامه این گفت‌وگوهای جداگانه تلفنی آقایان اسامه النجیفی رئیس مجلس نمایندگان عراق، جاسم الخرافی رئیس مجلس کویت و احمدبن محمد العیساوی رئیس مجلس عمان ضمن تبریک متقابل فرا رسیدن عید سعید فطر به لاریجانی و دولت و ملت ایران، از اهتمام ویژه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تقدیر کردند.
روسای مجالس عمان، کویت و عراق، موضوع فلسطین را مهمترین مساله جهان اسلام خواندند و با اشاره به تحولات کنونی بر اهمیت گفت‌وگو و رایزنی کشورهای اسلامی در این برهه از تحولات منطقه تاکید کردند.
آقایان النجیفی، الخرافی و العیساوی روسای مجالس عراق، کویت و عمانی با تشکر از دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور آنها در کنفرانس بین المللی دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین در تهران ابراز امیدواری کردند دراین کنفرانس شرکت کنند.

انتهای پیام