هجوم توریست های کشورهای عربی به عمان

ارسال شده توسط admin در 5 سپتامبر, 2011 - 11:22

با آغاز تعطیلات عید فطر در کشورهای عربی، توریست های کشورهای کویت، عربستان ، امارات و سایر کشورهای عربی وارد عمان شدند.

به گرارش بخش اخبار گروه ایران عمان به نقل از عمان تایمز، با آغاز تعطیلات طولانی در کشورهای حوزه خلیج فارس از تاریخ 28 اگوست وسائل نقلیه بسیاری از کشورهای کویت، عربستان، امارات و دیگر نقاط وارد عمان شدند.

این روال یک امری متداول در طول سال می باشد و افراد مقیم این کشورها در شروع هر دوره ی تعطیلی با وسائل نقلیه شخصی وارد عمان می شوند.

اکثر هتل ها و هتل آپارتمان ها از مدت ها قبل تر توسط توریست های کشور های اطراف رزرو شده و تقریبا تمام هتل ها پر و اتاق خالی نایاب می باشد. عمان با سواحل زیبا، طبیعتی چشم گیر و مردمی مهمان نواز همیشه جزو اولین انتخاب های افراد مقیم کشورهای اطراف می باشد.  احمد نجمی یکی از افرادی که برای توریست ها هتل و ویلا رزرو می کند می گوید: تلفن های زیادی از مشتریان برای اجاره ی اتاق در هتل ها و ویلاها داشتم.

نه تنها توریست های خارجی بلکه افراد مقیم عمان نیز در شروع تعطیلات به سمت صلاله سرازیر می شوند. طبق گزارش های رسمی بیشتر از یک میلیون توریست از صلاه دیدن کردند.

نه تنها صلاله بلکه شهرهای دیگر عمان نیز سهم مخصوص خود را از توریست ها دارا بودند.

عمان به دنبال توسعه ی شرایط بهتری برای جمعیت توریست در این کشور می باشد و امیدوار است هرساله بتواند توریست بیشتری را به نقاط مختلف و دیدنی عمان جذب کند.

انتهای پیام