"پل لوگوئن" سرمربی تیم ملی فوتبال عمان شد

ارسال شده توسط reza در 29 ژوئن, 2011 - 03:19

فدراسیون فوتبال عمان با "پل لوگوئن" فرانسوی برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 به توافق رسید.

به گزارش بخش اخبار گروه ایران عمان به نقل از سایت كنفدراسيون فوتبال آسيا، پس از آنکه تیم ملی فوتبال عمان با هدایت "کلود لروی" فرانسوی نتوانست به توفیقی در مسابقات قاره‌ای و رقابت‌های جام خلیج فارس دست یابد، دوره همکاری این مربی فرانسوی با عمانی‌ها به پایان رسید.

مسئولان فدراسیون فوتبال عمان پس از قطع همکاری با لروی برای حضور پرقدرت این تیم در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل با پل گولوئن، سرمربی تیم ملی کامرون در جام جهانی 2010 به توافق رسیده‌اند. براساس اعلام رسانه‌های عمانی این مربی 47 ساله در تاریخ 27 ژوئن 2011 (6 تیرماه 1390) وارد مسقط می شود تا رسما کار خود را با تیم ملی عمان آغاز کند.

پل لوگوئن در دیدارهای دوستانه مقابلکویت و لبنان رسما تیم ملی فوتبال عمان را هدایت خواهد کرد. این دو دیدار تدارکاتی بخشی از برنامه‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال عمان برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 خواهد بود.

تیم ملی فوتبال عمان در مرحله دوم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در آسیا طی روزهای اول و ششم مردادماه به مصاف برنده بازی تیم‌های مغولستان و میانمار می رود.

پل لوگوئن، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عمان پیش از این هدایت تیم‌های فوتبال لیون، پاریسن ژرمن و رن فرانسه را برعهده داشته است. مهمترین افتخارات دوره مربیگری لوگوئن دستیابی به سه عنوان قهرمانی پی در پی با لیون در لیگ فرانسه است. او همچنین در تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند نیز مربیگری کرده است.