در راستای ارائه‌ی سرویس به گردشگران، پرتال گردشگران عمان آغاز به کار کرد

ارسال شده توسط admin در 25 دسامبر, 2011 - 07:24

طی‌ نظر سنجی ارسالی‌ برای مخاطبان، دیدگاه آنها در خصوص جاذبه‌های توریستی عمان و امکانات ویژه این کشور برای گردشگران خارجی‌ به همراه پیشنهادات و انتقاداتشان گردآوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه ایران عمان در مسقط، "سهیم" که معادل  کلمه‌ی همکاری و شرکت کردن می‌باشد، تحت عنوان پرتال گردشگران عمان آغاز به کار کرده است. توسط این سایت پرسشنامه‌ای‌‌ برای تمام گردشگرانی که از عمان دیدن می‌کنند ارسال می‌شود و این فرصت را در اختیار آنان قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی‌ نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به سرویس‌های ارائه شده در عمان به گردشگران اعلام کنند.
به گفته‌ی مدیریت پرتال، مهمترین جاذبه‌های توریستی سلطنت عمان بر پایه‌ی دو موضوع شکل گرفته‌اند که هردوی آن‌ها به قدمت و فرهنگ این کشور برمی‌گردد. گوناگونی محیط زیست عمان و مهمان نوازی منحصر به فرد عمانی‌ها مهمترین جاذبه‌هایی است که توجه گردشگران را به این کشور جلب می‌کند.
او همچنین اضافه کرد که "ما به دنبال نظرات گردشگران خارجی‌ هستیم و همین‌طور منتظر ارائه‌ی نظرات اعضای سایت در توسعه‌ی هرچه بیشتر صنعت توریست در آینده‌ی نه چندان دور هستیم و می‌خواهیم این روند را تا یکسال ادامه دهیم.
وی افزود: این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا بتوانیم ارائه‌ی سرویس‌های خود را به گردشگران خارجی‌ بهبود بخشیم و رضایتمندی بیشتری برای آنان فراهم آوریم.
گفتنی است این پرسشنامه به صورت آزاد برای همگان قابل دسترس است و افراد به راحتی‌ می‌توانند نظرات خود را که می‌تواند به سود بخش گردشگری عمان باشد بیان کنند. 
انتهای پیام