جلب رضایت مشتریان از مهمترین اهداف "عمان ایر" است

ارسال شده توسط admin در 27 سپتامبر, 2012 - 22:22

"ورود عمان ایر به تهران با استقبال گرمی از بازار ایران روبه رو شد و پاسخی مثبتی به عملکرد این هواپیمایی مابین مسقط و تهران داده شد و ما به دنبال جلب رضایت مشتریان خود و برآورده کردن نیازهای آنان در قالب بخشی از دورنمای عمان ایر می باشیم."

 

به گزارش پایگاه ایران عمان، "ذوالفقارالزدجالی" مدیر اجرایی نمایندگی فروش عمان ایر در ایران در یادداشتی که به مناسبت انتشار نخستین شمارهی ماهنامه‎ی ایرانیان به رشته‎ی تحریر درآورده، نوشته است:

"ما مفتخریم که توانسته‎ایم خدمات پروازی خود را ما بین مسقط و تهران برقرار نموده و این فرصت را برای مشتریان خود فراهم نموده‎ایم تا بتوانند با هواپیماهای Embraer 175 ما پرواز را تجربه کنند.

تهران امکان افزایش آگاهی مسافران عمانی را درباره‎ی فرهنگ منحصر به فرد و ناب ایران و همچنین تاریخ غنی و قدیمی این کشور فراهم می‎آورد. علاوه بر این، تهران به عنوان اصلی ترین مرکز تجاری ایران به شمار می‎رود و پیش بینی می‎شود که تقاضاهای بسیاری از هر دو صنف تاجران و توریست‎ها برای حضور در تهران روز به روز افزایش یابد.

لازم به ذکر است، علاوه بر ارائه‎ی خدمات به مسافران عمانی که به دنبال فرصتی برای سفر به ایران هستند، هواپیمایی عمان ایر خدمات جدیدی را در دستور کار خود قرارداده است و این امکان را برای مسافران ایرانی فراهم نموده است تا با پروازی مستقیم از تهران به مسقط، امکان آشنایی و تجربه با میزبانی گرم، فرهنگ غنی و منحصر به فرد سلطنت عمان را داشته باشند.

در روند ایجاد خدمات جدید به تهران، پیش از این، عمان ایر در طول 30 ماه گذشته رشد چشمگیری را به همراه داشته است. این روند رو به رشد در هواپیمایی عمان ایر شامل  گسترش چشمگیر در افزایش سایز ناوگان‎های هوایی عمان ایر، توسعه‎ی مسافت‎های موجود در شبکه‎ی هوایی این هواپیمایی به بیش از 40 مقصد و همچنین خدمات و امکانات جدید عمان ایر شامل سیستم‎های تلفنی و ارتباطات اینترنتی به صورت wi-fi  در هواپیماهای ایرباس A330   پروازهای خارجی عمان ایر می باشد.

در طول همین زمان، درآمد و همین طور تعداد مسافران خطوط پروازی عمان ایر رشدی شگرف داشته است که این خود تاییدیهای است بر کیفیت و ارزش بالای هواپیمایی عمان ایر. این مسافران با رزرو پروازهای بسیار و همچنین انتخاب عمان ایر به عنوان یکی از بهترین خطوط پروازی در مراسمهای انتخابی برترین خطوط هواپیمایی مهر تاییدی بر هوپیمایی عمان ایر زدند.

نتیجهی همهی این تلاشها و رضایتمندی مشتریان منجر به دریافت لوح بهترین خطوط پروازی دنیا در سال 2012 در زمینهی ارائه دهندهی خدمات در خاورمیانه و دارا بودن بهترین صندلیهای تجاری در خطوط پروازی شد. این جایزه توسط شرکت "اسکای ترکس"، همچنین بهترین کلاس تجاری خاورمیانه 2012 اهدا شد.

ورود عمان ایر به تهران با استقبال گرمی از بازار ایران روبه رو شد و پاسخی مثبتی به عملکرد این هواپیمایی مابین مسقط و تهران داده شد و ما به دنبال جلب رضایت مشتریان خود و برآورده کردن نیازهای آنان در قالب بخشی از دورنمای عمان ایر می باشیم."

انتهای پیام