شش استان کشور دستاوردهای خود را به نمایشگاه عمان رساندند

ارسال شده توسط admin در 8 سپتامبر, 2014 - 14:00

مقدمات و شرایط لازم برای حضور ایران در دو رویداد مهم نمایشگاهی در کشور عمان فراهم شده است و شرکت‌های مطرح ایرانی خود را برای رقابتی دیگر در قالب فعالیت نمایشگاهی آماده می‌سازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران عمان (IranOman.com) به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه اصفهان، نهمین نمایشگاه بین المللی غذا و هتل داری و همچنین چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان از تاریخ 18 تا 20 شهریور در مسقط پایتخت کشور عمان در حالی برگزار شده که کشورمان در هر دو حوزه غذا و پزشکی نمایندگان شایسته‌ای را از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و منطقه آزاد کیش معرفی کرده است.

 در این دوره شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده انحصاری مرکز نمایشگاه عمان میزبان شرکت‌های نام نیک، آماده لذیذ، شاهسوند، خشکبار طارمی بناب، ایران گلاب و اتاق بازرگانی ایران در زمینه غذا و بیمارستان کیش، بیمارستان عرفان، راد طب نقش جهان، گروه صنعتی هوایار و موسسه فناوری بن یاخته‌های رویان در زمینه پزشکی است.

پتانسیل‌های خوب کشور در صنعت غذا و پزشکی، نزدیکی فرهنگی میان ایران و عمان، فاصله کم جغرافیایی، ثبات و روابط سیاسی خوب و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولتمردان کشور عمان از جمله عواملی است که می‌تواند موفقیت ایران در بازار بکر و روبه رشد عمان را تضمین کند.

لازم به ذکر است تبدیل شدن به بزرگترین سایت گردشگری جهان عرب تا سال 2018، بهترین معبر صادرات به شمال آفریقا و قدرت اول اقتصادی در منطقه خلیج فارس از جمله اهدافی است که به صورت جدی در برنامه‌های کشور عمان قرار گرفته و به طور ویژه از سوی تصمیم گیرندگان دولتی و خصوصی این کشور پیگیری می‌شود.
انتهای پیام