واردات قانونی کالاهای وارداتی عمان به قشم

ارسال شده توسط admin در 22 July, 2016 - 19:09

سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از واردات قانونی کالا از بندر خصب کشور عمان به جزیره قشم و اجرای دقیق مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران عمان (IranOman.com) به نقل از منطقه آزاد قشم، کاظم قربانی گفت: مصوبات قانونی ستاد مبارزه باقاچاق کالا ازجمله ممنوعیت واردات میوه درمنطقه آزاد قشم نیز به صورت کامل اجرا می شود.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی های فضای مجازی که در مورد قاچاق کالا در کشور منتشر شده، افزود: متاسفانه افرادی معلوم الحال با تشویش اذهان عمومی و دوری از اخلاق اسلامی با دروغ پردازی و جوسازی در پی آسیب رساندن به نظام گمرکی کشور هستند.

به گفته سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم، این افراد مغرض که از تهمت زدن به نمایندگان رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران ابایی ندارند، باید منتظر عواقب ادعای دروغین خود و تهمت زدن به مسئولان نظام و نیروهای مخلص نظامی، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) که به طور شبانه روز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه مبارزه با قاچاق تلاش می کنند، باشند.

وی گفت: تمام اقلام ورودی به منطقه آزاد قشم با رعایت قانون از طریق اسکله بهمن و کاوه ترخیص می شوند و علاوه بر رعایت قوانین گمرکی، سایر نظارتها از جمله موارد مربوط به استاندارد، بهداشت وغیره نیز برروی اقلام وارداتی صورت می گیرد. خروج کالا از قشم به مقصد سرزمین اصلی نیز با نظارت دقیق گمرک جمهوری اسلامی ایران و تنها ازطریق بندر لافت به پهل انجام می شود.

وی اظهارداشت: سازمان منطقه آزاد قشم با ایجاد شرایط قانونی، قاچاق کالا از کشورعمان (خصب) به جزیره قشم در زمینه پوشاک، پارچه و کفش را به صفر رسانده و این اقلام هم اکنون از طریق مبادی ورودی قانونی با پرداخت حقوق دولت و رعایت استانداردهای لازم وارد منطقه می شوند.

سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا در جزیره از مردم خونگرم قشم خواست تا هوشمندانه به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و اخبار را از مجاری موجه دنبال کنند.

انتهای پیام