موافقت دولت عمان برای صدور ویزای الکترونیک

ارسال شده توسط admin در 30 July, 2017 - 13:14

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، در دیدار با رییس اتاق مشترک ایران و عمان از موافقت دولت عمان با صدور ویزای الکترونیک خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران عمان (IranOman.com) به نقل از روابط عمومی اتاق مشترک ایران و عمان، حجه الاسلام محمدرضا نوری شاهرودی، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، دولت عمان با صدور ویزای الکترونیک موافقت کرده و فعالان اقتصادی به راحتی می‌توانند از طریق سایت ویزای خود را درخواست و دریافت نمایند، همچنین قرار است با همراهی و میزبانی اتاق مشترک ایران و عمان، هیاتی از وزارت امور خارجه عمان با حضور در تهران راه‌های عملیاتی شدن آن را بررسی کنند.

 

نوری شاهرودی با اشاره به اقدامات موثر و انجام شده و پیگیری‌های متعدد اتاق مشترک و نقش آن در تسهیل ارتباط فعالان بخش خصوصی با این کشور پادشاهی، ابراز امیدواری کرد با افزایش همکاری‌ها شاهد ارتباط بیشتر فعالان اقتصادی دو کشور باشیم.

 

رییس اتاق مشترک ایران و  عمان هم در این دیدار ضمن تشکر از سفیر کشورمان در عمان، اقدامات انجام شده توسط وی در مدت کوتاه استقرار و پذیرش این مسولیت خطیر در عمان بسیار ارزشمند و چشمگیر دانست و گفت اتاق مشترک ایران وعمان، از بدو ایجاد در سال 92 تاکنون با تمام قدرت سعی کرده است با رایزنی و پیگیری‌های لازم شرایط و درخواست‌های فعالان اقتصادی و اعضا اتاق مشترک را عملیاتی کند.

 

ضرابی با تقدیر از توتونچی معاون سفیر ایران در عمان و عبدالخانی رایزن بازرگانی کشورمان در عمان گفت این افراد تاکنون با ارتباط نزدیک با اتاق مشترک حمایت قابل توجه و بسیار خوبی از فعالیت‌های بخش خصوصی در اتاق مشترک داشته اند و بطور حتم با حضور سفیری کاردان و با تدبیر و آشنا به مسائل منطقه و مباحث اقتصادی با دغدغه همکاری مشترک، روند حل مسائل فعالان اقتصادی سرعت خواهد گرفت و شاهد افزایش چشمگیر روابط اقتصادی دو کشور خواهیم بود.

 

محسن ضرابی ضمن تقدیر از پیگیری های انجام شده توسط سفیر برای فراهم شدن بستر صدور ویزای الکترونیک که در روند کاری فعالان اقتصادی کارگشاه خواهد بود از حسن اعتماد وی برای واگذاری میزبانی هیات عمانی در خصوص ویزای الکترونیک در تهران تشکر کرد.

 

رییس اتاق مشترک همچنین در این دیدار از اقدامات انجام شده توسط اتاق مشترک در عمان را به سفیر گزارش کرد.

 

انتهای پیام